Mycket bajs!!

Det har varit mycket bajsprat här i bloggen på senare tid, men det är bara bra bajs går alltid hem och är alltid roligt.
Och när vi ändå är inne på bajspratet så spinner jag vidare.

I fredags så var jag iväg på hockey med jobbet vi satt i vip rummer och blev serverade 3 rätters det var bara ett litet problem att kycklingen var ortoligt saftig(ganska rosa) alla puttade undan sin kycklig för utom jag som tänkte att äää vad faan jag blir aldrig dålig av matoch tog en extra bit.


Men det fick jag igen den dagen jag och Evelina skulle åka till Malmö evelina har ju berättat det innan i bloggen men det är svårt att beskriva när man blir så bajsnödig att man skulle kunna hoppa över lik.

Så jag tror att jag har fått sarmonellan jag har kollat upp symtom för dett och det stämmer ganska bra överens men hur jag mår:

- Illamående
- mjältförstoring(hur ska man kunna veta det?)
- vattniga, voluminlösa diarreer
- illamående

Unda om man kanske skulle ta och kolla upp detta?

Återkommer snart Kram Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0