Numero uno !

Mitt forsta inlagg! Nu blir det lite svart for det finns inga a a eller o pa denna datan. Jag befinner mig i Mexico och har ser tangentborden annorlunda ut minsann.
Jag har vart ute och rest i en och en halv manad nu- vilket ar helt fantastiskt. Natt som inte ar lika fantastiskt ar att jag knappt haft en god nattssomn under hela denna tiden.
Vi borjar i Honduras. Dar  vaknade jag av tuppen varje dag. Han borjade vid klockan fem sen hade han en liten halvtimmes paus. Det kandes som han korde nan form av torterings teknik for nar man trodde att han hade slutat sa borja han skrika igen.
Har i Mexico har jag vart med om lite allt mojligt. Vi bodde pa ett hotell dar dom holl pa att renovera ( dom borjade hammra vid 6 pa morgonen). Vi hittade ett fint boende pa stranden (trodde vi). En bungalow som var ganska enkel, det var mer som en trahydda nar jag tanker efter. Det blev storm pa kvallen och det borjade regna in. Sen har ju tuppen halsat pa har ocksa.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tar på mig rollen som Mange och hälsar LL välkommen in i spelet. =)

2009-02-18 @ 10:02:08
Postat av: K

Där var du snabb Ewe, kommer ni ihåg vilket liv det var om vem som skulle vara Mange när vi spelade jepardy med Q- gänget?

2009-02-19 @ 10:04:14
Postat av: Anonym

Där var du snabb Ewe, kommer ni ihåg vilket liv det var om vem som skulle vara Mange när vi spelade jepardy med Q- gänget?

2009-02-19 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0