Objuden gäst i min säng!!!

Igår så var jag och Josefine på afterwork jätte trevligt drack rödvin och åt god mat och snackade en massa skit, efter det så skulle jag åka hem hade jag tänkt mig men mötte upp Evelina (som redan var nådigt rund om fötterna).
Så vi gick hem till Anna drack lite rödvin till.

Sedan så gick vi ner till Lagerlunden eller jag och Anna gick och Evelina zick zackade ner.
Där var vi någon timma sedan så skulle Evelinas syster skjurtsa hem oss men det slutade med att Evelina stannade kvar och jag och hennes pojkvänn(efter att jag tvingat honom gå till min bil och hämta ett bromsok som jag var tvungen att ta hem till pappa)åkte hem med Emmy.

När jag kommer hem ganska städad men också hyffsat rund om fötterna så böjer jag mig ner innanför dörren för att hälsa på hunden(min lillasysters) jag tyckte inte att han såg ut som sig själv men jag tänkte äää han var bara lite oborstad så jag gick och la mig.
Jag vaknade mitt i natten runt 5 tiden av att jag känner att något står över mig jag slår upp ögonen och där står en GIGANTISK hund så jävlar stor så jag skriker rakt ut och fattar ingenting helt plötsligt så är det 3 hundar i min säng.
Så jag springer upp och ska väcka min syster och fråga vad som händer där jag tar tag i min syster och skakar i vad jag tror är henne så vänder sig en anna tjej om och blir prcis lika rädd som jag hon har aldrig sett mig och jag aldrig henne.
Efter att vi båda skrikit rakt ut så kommer mamma inspringande och förklarar att deras nya kompisar Anna och Jonas från skåne är och hälsa på hemma och oss och bestämmde sig för att sova över även deras 3 döttrar och 2 hundar ska altlså sova över och där..... precis där börjar saker och ting klarna lite för mig bitarna faller på plats och mitt hjärta slutar slå dubbla slag.

Så efter att jag väckt hela huset så presenterar jag mig lite fint för våra gäster (dom måste ha trott jag jag var(är) spritt språngande galen) och sedan går jag och lägger mig utmattad men lättad.

Här kommer en bild så ni kan förstå nästan vad jag såg som en stor skugga över mig mitt i natten..

Okej kanske inte riktigt men jag lovar inte långt ifrån...

Ha en ftrsatt trevlig Lördag mina vänner och glömm för guds skull inte melodifestivalen...
Kram Kram //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0