Rapport från Malmö...

...eller egentligen från Grimslöv eftersom vårt internet inte funkar ordentligt än och jag var tvungen att kolla min mail. Jag sitter och väntar på att börja kräkas. Detta kanske låter konstigt men jag var utsatt för en kupp igår.  R ringde och berättade att han hade blivit matförgiftad men att han slutat kräkas. Jag knallar i godan tro hem till honom för att pyssla om. När hans mamma sedan kommer hem berättar hon att hennes teori är maginfluensa!!! En mycket värre diagnos som dessutom  är väldigt smittsam speciellt när man har pussats med objektet i fråga. Så därför sitter jag här och vänta. Inkubatinstiden på magsjuka kan vara allt från en timme till ett dygn. Överlever jag till halvtio ikväll utan spyor har jag således klarat mig. Hoppas!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0