Skor och skotjuvar efterlyses!!

När jag väl ska ta tag i mitt liv och börja träna så blir jag bestulen på mina nya skor vad är detta???
Ska man inte kunna ha sina ägodelar i ett offentligt rum??

Jag skulle träna på Friskis & Svettis (vilken inte hör till vanligheterna) och ställde lite oskyldigt mina skor i skorhyllan bland alla andra skor.
När jag en timma senare och helt utslagen skulle ta mina skor och gå hem så ofanns dom i skohyllan.
Det var uppenbarligen inte bara jag som tyckte att skorna var toksnygga, det var bara en liten petitess att det var JAG SOM BETALADE SKORNA  jag blir så förebannad när människor ska ta saker har man inte pengar nog att köpa så får man faantamig vara utan.

Tack för mig//Linda


Kommentarer
Postat av: K

Kul att du fick med ett E i förbannad. Kan hör dig säga det. Förebaaannad:)

2009-02-17 @ 22:37:15
Postat av: K

Jävla tjuvar föresten

2009-02-17 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0