Ta mig till havet..

.. eller i alla fall till ett varmare ställe. Är riktigt trött på kylan o snön nu. Gjorde några tappra försök förra veckan o låtsades som att den inte fanns. Gick runt i skinnjacka och converse, men det missgynnade givetvis bara mig själv som blev förkyld och även magsjuk- igen.

Nu har jag och Meja åkt med mamma & pappa till Växjö för att ladda batterierna. Jag har sovit tre hela nätter och börjat drömma igen.

Ikväll blir det tårtkalas, smask!



P.s de här bilderna hittade jag i mammas dator. De föreställer
en flåttig Evelina som dök upp på Lagerlunden* direkt efter ett Barks*- pass.

*= Lagerlunden är ett "fin"- fikeställe i V (eller öl ställe på kvällen, minns inte vad vi gjorde där).
*= Barks är ett korvhak.

Hastalavista!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hade hoppats att dessa bilder skulle förbli opublicerade=).

2009-02-23 @ 17:59:07
Postat av: K

INGET lämnas åt slumpen:)

2009-02-24 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0