Uppdatering

Hallå, nu befinner jag mig återigen på bibliotekets datorer då vårt bredband inte funkar än. Jag har haft en bra dag, började dåligt då jag av misstag råkade ha omkull Lindas perfekt vikna klädhögar (ni vet hur nojjig hon är, alltid ett jäkla tjat=)) Till slut lyckade jag ta mig ur förskräckelsen och vika ihop dem någolunda igen. Sen var jag och skrev in mig på ams, himla trevlig personal! Nu ska jag snart dricka vin med Andreas.

Bye


PS Jobbet igår gick bra, först fick jag en ny kompis på stället jag satt och tog en öl på innan, sen snackade jag med vakten under hela mitt timlånga arbete, sen gick jag hem och somnade. Utmattad efter mitt hårda pass=) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0