Vår Nya Lägenhet!





Linda körde ner, hon blir lite nervös när ngn annan kör.



Vi stannade och köpte lite kaffe och smågodis.



När vi kom fram fikade vi med mormors bullar och för gammal funlight-saft som Linda hade köpt för fem kronor på Citygross.



Jag lärde Linda ett trick som innebär att man alltid ska titta i botten på bullen innan man väljer, ju mer flott, destomer god fyllning innuti.



Sen funderade vi en stund på huruvida vi någonsin kommer våga använda vår gasspis med tillhörande gaslucka. Pappa B berättade att man kunde bli av med allt hår om man hade en gasläcka (som man inte visst om) och råkade tända på ugnen.



Detta är vår alternativa service, allt är second hand (utom den blå muggen ni ser, den är Lindas. Hon vägrade flytta med om hon inte fick ha en stor mugg att dricka kaffe ur.)



Dessa gardiners vara eller icke vara har orsakat mest gräl mellan Linda och mig, jag tycker de är urfina, Linda urfula. Vi har kompromissat genom att lägga frågan på is och inte ha nga gardiner än så länge.



Här ser Ni en bit av Lindas soffa och lampa, för att dessa skulle få följa med var mitt krav inga tevekanaler (för dyrt). Se även hur många roliga fönster vi kan titta in i på andra byggnaden=).



På vägen hem käkade vi på Burger King, its da shit! Donken kan slänga sig i väggen!

Nu, en runda alfapet.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0