Disney on ice

Igår var jag på disney on ice i göteborg, det är så vackert jag har alltid haft en lite dröm om att bli isprinsessa dock har jag inte fått något riktigt genombrott vilken förvisso kan ha lite att göra med att jag aldrig lärt mig åka skridskor.

Temat i år var prinsar&prinsessor ni vet askungen,Aladdin,Snövit osv.
När Skönheten säger att hon älskar honom till Odjuret då brast det för mig(är inne i en kännslig period) jag började stor lipa.. men efter 10 minuters nästan hulkande så rättade jag till mig och då kom nästa.. När aladdin och Jasmin hoppar upp på den flygande mattan och sjunger en "en helt ny värld" då flyttade min lillasyster en stol bort och sa att jag var pinsam(hon är 14år = känslig period).
Hur som haver så var det så fint man önskar ibland själv att man var sådär grasiös är nämligen inte i närheten av det.



Ha en bra dag.. Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0