Finurlig...


...tycker jag är ett fint ord. Det var detta ord jag hade i åtanke när jag tog denna bild.

Jag ska snart till affären för att göra vissa inköp till kvällens tacos, jag har redan laddat upp med rödvin. Jag tror också att jag ska läsa igenom reglerna till Bet your Brain så vi kan spela det.

PS. Jag försökte plugga med det visade sig att kapitlet jag skulle läsa var på 60 sidor, vem begär att man ska läsa så mycket en fredag? Liknande argument hade jag innan jul då jag precis skulle påbörja samma kapitel. Det kommer förmodligen aldrig bli läst. Det handlar om nya metoder inom ekonomistyrning, smaskig läsning? Nja. DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg du är!

2009-01-02 @ 16:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0