Frikort

i Smålandsposten under julhelgen skrev en snubbe om frikort. ni vet, de som de snackar om i vänner, om man är tillsammans med någon så får båda parter välja en person som de - om tillfälle ges - "fritt" får ligga med. ligga utan att det räknas som att vara otrogen.

nu behöver jag inte ha ett frikort, för jag får ligga med vem jag vill, men OM jag skulle ha ett frikort skulle det nog vara Will Smith. fast egentligen, jag vet ju att han inte skulle vilja ligga med mig då han har en fru som han haft sen han var 15 och de verkar sjukligt lyckliga. så jag tänker om. trummisen i Kungers kanske. han är HET och känns ändå som på en rimlig nivå. ja, han får det bli.

vilken skulle ni välja?


Kommentarer
Postat av: Evekuba

Jag läste dock en artikel om att detta bara var ett 'sken'-äktenskap för att dölja Wills homosexualitet, iofs förbättrar denna info inte dina odds nämnvärt=)

2009-01-08 @ 12:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0