gårkvällen..

var mkt bra. inflyttningsfest i nathalies lyxlya. jag hittade en underbart rolig figur som jag startade en egen fest med. huxflux hade alla dragit men det gjorde inte så mycket:)

nu dricker jag kaffe och försöker ta mig tillbaka till verkligheten, en promenad i friska luften gör nog susen.

p.s kommer ni ihåg när vi var i fjällen, 2004 kanske?, nån var vilse, kan det ha varit Linda? vi skickar i alla fall ut Ewe för att leta upp den försvunne personen och sätter Jonna på att vara sambandscentral och få personerna att hitta varandra ute i kylan. efter låååång tid möts personerna upp, men helt utan Jonnas förtjänst för hon har helt enkelt struntat blankt i att ta sitt ansvar och sitter i godan ro och kollar på citcom. men historien håller inte riktigt för vi var fyra pers, så vart var den fjärde, typ jag? var det två som var vilse? nån som minns?!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag var vilse, du och Linda skulle agera skallgångskedja, Linda i din stora fluffiga mössa. Jonna var som du nämner den största besvikelsen i detta drama. Jag kunde dock hitta hem efter att den dam hjälpt mig rätt. Jag var tydligen bara 100 meter från stugan=).

2009-01-11 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0