Härlig söndagmorgon!

Uppe med tuppen och efter en promenad i det kalla men soliga vintervädret blev det frukost med Farmor. Myspys! Nu har Lillan tagit en fm- lur och jag ska börja läsa Stickans sista bok: Luftslottet som sprängdes.

Idag fyller Mejas pappa 25, då vi inte pratar nämnvärt skickar jag här en grattis hälsning: GRATTIS! Hoppas på en fin dag.



Dagens outfit är inte prålig utan jeans från 8:an o svart stickad leviströja som ett minne från en svunnen tid med bättre ekonomi. Söndagen till ära har jag givetvis inte duschat och tänker skitig och osminkad förbli.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tänker du förråda(funderar på om detta är ett ord men hoppas du förstår innebörden=)) Blonde???=)

2009-01-04 @ 13:46:34
Postat av: K

ah! nu förstod jag:) nej, jag har tagit en paus efter halva, den är rätt mastig? nu ska jag läsa Stickans första halva, sen kommer jag igen. Ok?

2009-01-05 @ 09:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0