Helt hysteriskt

Idag har jag varit med Matilda och Emma, vi spelade helt hysteriskt. Vi fick ett tvång till alla som sa 'prata hela tiden lugnt och sansat'. Detta är ett tvång som vi borde ha obligatoriskt varje gång vi spelar detta spel, alla spel förresten. Annars har ju våra spelomgångar en 'liten' tendens att bli aggressiva och en aningens fientliga. Vad tror Ni om detta? Tvånget hindrade inte gräl, Emma och jag tjafsade på men det blev en mer harmonisk stämning då man var tvungen att få ut svordomar och argument på ett lååååågsamt sätt och på en lite tystare nivå. Helt klart värt att pröva.

Guten Nacht
PS. Denna bild har jag på  mitt CV, är den för 'frigjord'? DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0