Inbrott?!

Var är ni nånstans? Har vi blogg torka?

Jag sitter på biblioteket (som jag har återskapat min relation med) och skriver. Jag har börjat min distanskurs nu, Att skriva reportage, och håller på med ett miljö- rep. Eftersom jag gjort liknande grejer tidigare så tänkte jag att jag kunde sväva ut lite..det blir som en overklig saga om böcker som lever sitt eget liv. Men jag beskriver en miljö i alla fall:)

I natt fick jag sex meddelanden av Linda. Det stod: Står med tre polispatruller utanför Holmgrens nu. De tror att det är någon i lokalen. Fy dvale vad spännande!

Nu undrar jag förstås, var det någon i lokalen?? Och vad gjorde du på jobbet 23.15 på kvällen?

Det var mkt komiskt att hon använde frasen "Fy dvale" då jag så sent som i går förklarade för Nadia var den betyder. Nu ska jag köpa en semla och rulla hemåt. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0