Jaha..

Då har man sagt upp sig från jobbet också.. som om man inte redan har ställt till det för sig.
Men någonstans så börja jag faktiskt se ljusen i helvetet.
Det är ju inte så farligt som man gör det.

När jag tänker efter så tycker jag faktiskt att det ska bli både roligt och spännande.
Jag och Evelina har även skrivit på kontrakt för en lägenhet i Malmö.
Hur nu det ska gå utan att vi ha ihjäl varandra är ju en fråga.. men det ska nog gå.

Jag har längtat efter att fly Växjö det ska bli underbart.
Jaha undra vad man ska bli nu kanske rallyförare,butiksbiträde,ekonom(eller inte) eller varför inte hobbyneger här nedan kommer en bild på mig när jag var de närmaset neger jag någonsin kommer att bli...



Ne j jag ska ta denna dagen till att fundera över vad jag ska bli när jag blir stor... så lovar jag att återkomma lite senare.........

Kram på er...

Kommentarer
Postat av: K

damn egon var brun du är på denna bild:)

2009-02-04 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0