Min födelsedag(ink vinterkräksjukan)

Faan jag hatar detta varför kan man inte bli skonad detta på den enda dagen på hela året som är min egen(eller nästan iallafall).
Spydde som en gris i natt, vågar inte äta något annat än vaniljglass för det är det enda som är lika gott på vägen upp, försöker komma på förslag på annat att stoppa i sig är det någon som kommer på något så skriv det gärna på komentarer.
Försökte gå en runda i skogen idag men vågade inte gå så långt för jag var rädd att jag skulle få sätta mig i skogen och skita som en annan skogsmulle.

Hade lite släkt här igår(som jag säkerligen också smittade ner) jag somnade dock på golvet för jag var helt utmattad(detta var innan jag började spy upp all den goda maten)vaknade inte ens när alla skulle gå hem, inte ens när mormor skulle gå hem stupfull en tisdag för hon skulle lära övriga släktingar att doppa äppelbitar rullade i kanel i vaniljvodka, och efter varje äppelbit så var man tvungen att hälla upp ny vodka då mormor gärna "offrade" sig att dricka upp den andvända.

Åter till kräkningen så ha jag insett att jag kommer aldrig att få bullemi vilket slöseri med så otroligt mycket god mat, först ska man stoppa i sig all dyr och fin mat för att i nästa stund gå och spy upp den nej tack det är jag alldedes för mycket smålänning för.

Nej nu måste jag nog återgå till min possition på toalettgolvet tror att jag ska sova där inatt(mysigt).
Ja ja godnatt på er och sov gott.
Kramar Linda

Tack K för det fina inlägget blev lite tårögd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0