Min lördagkväll

Sitter med Animals i lurarna och skriver reportage och tänkte (om jag skriver duktigt) belöna mig med en runda Alfa. Känns som att många där ute sysslar med betydligt mer upphetsande saker.

Film tips: Drömmen om Rita. Svensk film med Marika Lagerkranz och Philip Sandén från typ..94. Kom och tänka på den för det är med flera Animals låtar i den. Mycket trevlig!

En annan sak jag kom på nu var att jag såg Becks dotter Inger på Marie L igår. Nej, jag vet inte vad hon heter privat, men ni som sett Beck vet vem jag menar. Trots mitt nyktra (nästan) tillstånd går jag raskt fram till stackars Inger och säger att hon är bedårande vacker. Hahah, jag vet inte riktigt varför, så snygg är hon faktiskt inte, det är mer det att jag gillar henne så mycket som Inger. Hon tog sig för hjärtat och blev mycket glad i alla fall. Varsååågod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0