nostalgi är magi..

sitter på biblan och fnissar alldeles för högt åt en rolig anekdot jag kom att tänka på. 2004 nånting:

Emma (jag) har gjort slut med min dåvarande pojkvän men kommit på att det var fel beslut (kan vara min grej) så vi - Ewe, Linda och Jag - ska lösa det runt tolv mitt i veckan. Då blomsteraffärerna är stängda sedan länge åker vi ut till universitetet och raggar upp en förvirrad student. Efter några minuters övertalning får vi in honom i bilen och svänger upp till statoil där jag köper en bukett fula blommor. Sedan släpper vi vårt uppraggade blomsterbud vid S dörr och gömmer oss vid nästa kvarter innan vi lämnar honom vid universitetet igen. Jag tror att han fick en cigg som tack för hjälpen:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

2009-01-20 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0