Nostalgi!

Kom och tänka på en rolig grej som hände när vi (tjejerna som har bloggen) var i Helsingborg för många år sedan. Vi hade varit på en hemmafest, liten lägenhet med för mkt folk och eftersom ingen tänkt på att vara nykter så vi kunde åka hem var vi tvungna att sova i staden. Då lägenhetens soffor, sängar och diverse bord och stolar redan var upptagna fick vårt lilla crew sova i bilen som var Ewes lilla röda golf. På morgonen vaknar jag av att jag slår pannan i instrumentbrädan när Ewe, helt utan förvarning, skjuter fram min stolsrygg och ska ta sig ut. Jag muttrar lite yrvaket, och får ett enda ord förklarat för mig: SPY! Tacka fan för att jag hade bältet på mig;)

Ni är de bästa.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha, Linda och jag snackade om denna Hbg-resa igår, vi kom även ihåg när vi kom in på motorcykelklubben och de hade vapen under sina tröjor.=))

2009-01-10 @ 22:14:06
Postat av: K

haha, just det! jag tror även Linda muckade med dem om någon utspilld öl:)

2009-01-11 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0