Nybakade vaniljbullar

Det är inget som jag själv åstakommit men min mamma har så det ska vi snart äta till fikat här på jobbet. närmare bestämmt klockan 15.00.
Jag har öppnat påsen ett par gånger och luktat på dom, kanske att jag tom råkade nagga lite i ena kanten.

Idag känns som en ganska meningslös dag ni vet en såndär dag här man gör en massa men vet inte riktigt till vilken nytta.
När jag slutar klockan 18.00 så ska jag åka till Kalmar för att hälsa på min vän Laaguscht(Ellinor) sen åka tillbaka tidigt imorgon igen, kanske lite idioti över det hela eller som min pappa alltid säger när jag ska någonstans: nädrans stolleprov det ska vara du till något sådant.

Här nedan så de ni en bild på Laaguscht..



Puss på er!!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0