Pappa och hans fyrhjuling

Igår snöade det lite, ungefär fem centimeter. Det var milt samtidigt så det mesta blev slask. Idag när jag kom hem från skolan möter jag pappa i full färd med att dra igång fyrhjulingen för att "skotta" uppfarten. Jag ser lite skeptisk ut och frågar om han inte lika gärna kan vänta tills det slaskar bort helt imorgon men han menar då att han vill inte riskera att "all" snö ligger kvar. Nu  har han inte bara skottat uppfarten utan även lekparken, alla gångar till lekparken och delar av gatan (sistnämda var redan plogat en gång).  Skotta måste verkligen vara något utöver det vanliga, man kanske skulle testa?

PS Sorgliga nyheter idag, Harry Potter har börjat dejta sitt ex igen, jag som äntligen trodde det var min tur. SUCK! DS


Kommentarer
Postat av: K

hahah. jag trodde också det var din tur!

2009-01-08 @ 11:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0