Total förnedring

Spelar en runda alfapet, en rätt dålig sådan då jag bara får konsonanter hela tiden (byta bokstäver likställer jag med fjantfrågor i TP). Under rådande förutsättningar tycker jag ändå det går rätt bra. Men helt plötsligt kommer det, utan förvarning, den totala förnedringen:

'Du är nybörjare eller?'


Nybörjare? Nybörjare! Jag sitter vid alfapet flera timmar om dagen hur vågar han ens antyda att jag inte skulle kunna spelet. Jag hade en dålig runda, en! Dessutom lyckades han hela tiden lägga på poängbrickorna.

Detta tänker jag inte finna mig i. Jag säger basta! Nu ska jag hitta ett annat roligt spel att spela. Återkommer med resultatet.

Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0