Fina Vänner!!

Hej!!!

Sitter och tittar på lite bilder..
Idag är det fredag och jag ska inte deppa.. men.. jag saknar den tiden när alla tjejer var hemma och man hade samma jävla mönster varje dag gå upp gå till skolan lalla lite sen åka någonstans tillsammans och göra ingen nytta alls, jag älskade det och saknar det så otroligt mycket..

Saknar er tjejer kan vi inte bestämma att vi bor på samma ställe allihopa när vi blir gammla?







Kanke inga vackra bilder men som jag bruka säga.. det är insidan som räknas =)

Trevlig helg!! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Självklart! Vi ska vara granner på ålderdomshemmet också. Det blir som ett stort kollektiv, vi kan fylla i detaljer i varandras berättelser när minnet börja tryta och hjälpa varandra att gå på toa och såntdär=).

2009-01-17 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0