Vad ska man göra med sitt liv??

Ibland kan jag verkligen undra, har liksom inte en aningens susning.
När allting bara flyter på så glömmer man bort att tänka på sådana saker.

För ett år sedan när jag och N bodde i våran lägenhet(ÅÅ våran fina fina lägenenht) så gick allting så fort man han inte riktigt tänka efter för allt bara rullade på så jäkla fort helt plötsligt så hade vi bott där i 2 år.
Sen fick jag en liten flipp i mitt lilla huvud gjorde slut med N (trots att jag aldrig kommer hitta någon sådan fin människa igen) och sa upp våran fina lägeneht.
Ja varför kan man ju undra nja om jag ändå själv visste,
jag har ingen aning varför men det känndes rätt just då.

Nu har jag ingen aning vad som känns rätt, vad håller jag på med har jag fått någon fort av gigantisk livskris?
Kan inte bara någon komma till mig och berätta vad jag ska bo, vad jag ska jobba och hur allting ska gå till.

Jag är igentligen en människa helt utan kontroll(nästan iallafall) men när jag faktiskt inser att jag inte ha kontroll på ens mig själv så får jag lite panik.

Ja Ja det är bara att bita ihop och hålla masken allting löser sig alltid bara man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0