Vintern är underbar!!

Det är så vackert ute jag blir nästan tårögd så fort jag kommer utanför dörrarna på jobbet.
Det är ju fasen att man inte får vara ledig en sådan här dag, jag hade önskat att jag kunde dra på mig mina tjockaste termobraller och en jätte varm jacka och bara vandrat runt i snön.

Idag när jag vaknade så höll solen på att gå upp och det va helt vitt ute när jag kollade på termometern så visade den 18 minus det är lycka för mig så otroligt mysigt.
Jag skulle helst vilja packa en picknik-korg fylld med ost-smörgåsar och varm oboy och vara ute hela dagen.

Jag ska försöka ta lite fina bilder ikväll trots att solen säkert gått ner när jag slutat jobba(lite bitter).

Dessutom tror jag att jag håller på att bli riktigt sjuk jag mår jätte illa och min mage är som en torktummlare kan det vara vinterkräksjukan månne??

Kram på er!!
//Linda




Kommentarer
Postat av: Evelina

Annat namn skulle kunna vara fyllesjuka=)

2009-01-05 @ 11:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0