Äckligt värre.

Idag på morgonen skulle jag testa en ny gröt med quinoa (tydligen ska detta vara nyttigare än vanlig havregryn). Hur som haver, jag gör min gröt, spär på med mjölk och sirap och sätter mig lugnt tillbaka för att njuta. Tyvär visar det sig att gröten inte är så god, den har en distinkt skarp smak nästan besk. Jag tycker det är lite konstigt men förmodar att nyttiga saker smakar lite värre än vanliga hederliga snabba kolhydrater. Jag slukar mer än hälften innan jag långt bak i huvudet börjar förstå att det inte är gröten det är fel på. Tanken växer sig starkare och jag inser till slut att problemet är att jag sitter och äter riktigt sur mjölk till min gröt. Urk! Ingen bra start på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0