Dagen från helvetet..

Idag har jag haft en piss dag allt har varit skit från arbetskolegor till lunchen och inte tala om tågresan.
Och en liten sak till jag har skaffat Dansk internet bank för det skulle vara så smidigt, det de inte förtäljde var att öppentiderna)jo det är sant danska internet banken har öppettider) är 08.00-21.00 vilket passande nog också är mina arbetstimmar.
Det finns heller inte någon möjlighet att nå dem på telefon förutom kontorstiderna som är 09.00-14.00 mycket generöst tycker jag NOT, men när man väl får tag på dem där så kan de inte göra några transaktioner över telefon för det är ju det internetbanken är till för(borde jag ju fattat).
Inte nog med detta så har inte Danskarna någon internetdosa som vi har utan man får välja en dator som komma bli den enda dator du kan göra transaktioner över(går på ip-nummer) och men tanke på att vårat internet har bestämmt dig för att ta semester och där med lysa med sin frånvaro då går inte detta så bra just nu.

Ja bitterfitta är nog ett namn som passar på mig idag men jag har mina anledningar.
Men efter lite fil, några smörgåsar, ett paket riskakor, en fight med Evelina och en halv chokladkaka så mår jag lite bättre.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag inte har ihjäl någon.
Föresten så var jag i London hela helgen as trevligt ska berätta lite bättre en annan gång, i helgen så ska jag till Sweden Rock inte heller illa.. ja ja God Natt!!!!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0