Dagen som sådan.

Jag var fin när jag drog till jobbet idag på morgonen eftersom jag jobbar som värdinna på kvällarna ibland. Halvvägs till jobbet blev jag otroligt kaffesugen och stannade därför till vid ett fik och köpte en latte. Jag insåg inte ens problematiken förrens jag skulle upp på cykeln igen. Hur kan man cykla, dricka kaffe och väja för trafik samtidigt? hitsorien slutade inte speciellt lyckligt då jag vid framkomsten till jobbet inte bara hade en latte över hela min klädsel utan dessutom ett skrubbsår efter att ha trillat av cykeln.

Senare på dagen var jag med om en sådan sak som i vanliga fall bara händer i roliga sketcher på TV. Jag sitter i telefonkö och diggar till lite skön väntmusik

-Du har plats 1 i kön

Fortsätter diggar

-Du har plats 5 i kön

Hajar till lite men förmodar att jag hörde fel första gången

- Du har plats 2 i kön

Det går framåt!

-Du har plats 58 i kön

Här la jag på, tyvär var ingen in närheten som jag kunde berätta denna roliga incident för, tur att bloggen finns.
Nu ska jag jobba vidare.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0