Midsommarplaner

Nu tar jag första initiativet till vad vi ska göra på midsommar. Jag föreslår att vi på fredagen är hemma hos mig eller Jonna. Vi käkar tre-rätters, har lekar och gör en midsommarstång. På lördagen kör vi sedan antingen till Borgholm eller Halmstad, där vi har bokat hotell.

Någon som har invändningar?

Hör av Er till mig, vart Ni vill på lördagen så ser jag till att boka hotell, hör även av Er om Ni önskar vara lek, mat, duknings eller plockaundan-ansvarig.=)

PS. Den som sedan blir utnämnd till lekansvarig ska kanske undvika bränboll med badboll då denna lek förra gången den genomfördes höll på att leda till fullt slagsmål=).

Kommentarer
Postat av: K

Bra plan!! Dock vill jag undvika hotel och föreslår istället nått så mysigt som att vi sover i bilen allesammans. Sen skulle jag även vilja vara tårtansvarig. Har ett bra recept och fått OK från Linda & Jonna. Puss

2009-06-01 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0