Bitterfitta är inte i närheten...

Av vad jag är nu... jag är fly förbannad på SJ en jävla bunt nötter är det som jobbar där, har de hört talas om utbildning av personal???

Jag gick in på SJ för att köpa en biljett som kunde ta mig till Köpenhamn, jag berättade även för tjejen i kassan att jag skulle till Fredriksberg så hon gav mig ett tips att lägga till 70kr för att även kunna åka metro och buss innom Köpenhamn.
Jag tyckte att det lät som ett riktigt klipp det blev en sådan.

Jag åkte till Köpenhamn och även till Fredriksberg utan problem men när jag skulle hem och satte mig på metron så kon en kontrolant fram till mig jag visade stolt upp min biljett varpå han sägen den här biljetten är inte giltig ta tag i min arm och dra ut mig på parongen när metron stannar.
Jag försöka förklara vad tjejen lovat mig när jag köpte biljetten men vakten skriver ut en bot på 900 danskar och lämnar mig på parongen.

När jag kommer tillbaka till Malmö studsar in på SJ och skäller ut denna stackars tjej efter noter, tillslut  kläcker hon ur sig att det är Skånetrafiks biljetter och de är bara återförsäljare av dessa biljetter.
Jag bad att få prata med hennes chef (vilket jag inte fick ut mer vettiga saker av) efter mycket om och men så får jag tag på ett namn som jag ska kontakta, naturligtvis så är denna människan på semester och kan någ igen efter 2 dagar.
Jag fick efetr 2 dagar tag på hene och hon bad mig skanna in och skicka bten till henne och jag tänkte åå vad skönt nu slipper jag detta.

Efter 2 DAGAR (ska det behöva ta så jävla långtid?) så kontakta hon mig och säger att det är inte henne jag ska prata mig utan jag ska åter igen kontakta SJ för det är deras ärende.
Nu är jag nära frispel efter att i hör och häpna 42 min stått i kö hos SJ, det är tur att de endast ha telefonkontakt när det gäller böter annars så är jag rädd att jag  hade försökt ha ihjäl varenda en jag har pratat med hittills.

Jag återkommer när jag vet mer, men räknar inte men kort varsel detta lär ta utterligare en månad.
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0