Det perfekta uppvaknandet

Idag väckte R mig klockan sex med frukost på sängen, eller väckte gjorde han egentligen inte. Jag hade vaknat när han gick upp och sedan trodde jag att han glömde min födelsedag och bara gick till jobbet. Därför låg jag egentligen och småsurade lite. Detta gick dock övet när det visade sig att han hade fixat ostfrallor (min favorit), yoggi, juice och kaffe.

Nu är klockan åtta och jag har läst min superbok hela morgonen, den är bäst. Jag har efter inte speciellt mycket övervägande bestämt att Shantaram är den bästa bok jag läst någonsin och den puttar därmed ner både Harry Potter, Evanovich och Tolkien.

Senare idag ska jag och R åka till Öland, sen ska vi äta god mat och hoppas på fint väder.

Nu tillbaka till boken.

Pussoc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0