Ett inlägg till... Evelina tycker inte om mig..

Efter att Evelina inte kunnat sova på en vecka för at jag snarkar(påstår hon) så har hon fått flytta ut i hallen/köket (se bild nedan).



Detta resulterar i sin tur att jag inte kan sova på den lilla biten säng hon har lämnat kvar utan vaknar halvägs ut från sängen varje natt, sen tycker jag att det är mysigt att sova brevid någon det tycker inte hon.

Föresten igår så var vi och handlade vi skulle gått till det stora Maxi men Evelina pallade inte så vi gick till det dyra Coop istället vi skulle bara köpe det som var absolut mest nödvändigt.
Det gick dock inte iktigt som vi tänkt oss för när vi hade plockat i de sakerna vi skulle ha (varav en produkt var från Arla) så fick vi syn på en skylt där det stod: Köp 4 produkter från arla och få en arla ko på köpet vilket naturligtvis resulterade i att vi köpe utterligare 3 onödiga produkter från Arla för att få med oss en röd mjukis ko hem, faan vad man är lättlurad.

Evelina somnade sött med ko:n i famnen, hon blev lite sur när jag började fota moha ha ha.




Värt pengarna nja men det är ju ett bra lockbete(ha ah nästan lite vittsigt) om man vill lura i folk mer kalcium.

Pussch Godnatt!!
//Linda

Ps tack Evelinas farfar för mycket god lunch idag köttgryta med grödde och svamp det var så det knullade i munnen... ds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0