Förhållande..

Att ha ett förhållande är kanon viktigt för många människor, en det klarar sig inte utan att ha någon att dela allt med.
Men jag har kommit på att jag klarar mig jäkligt bra själv(kan också ha att göra med att jag för tillfället ha en sambo som tar min tid) men jag tror inte det är bra att ha förhållande på förhållande för om det överhuvudtagen ska fungera så måste man ju för helvete lära sig att klara sig själv.

Jag tycker att det finns så många exempel på detta kompisar som flyttar ihop med killen det första dom gör och "vågar" inte bo själva, då får man ju för fasen rycka tag i sig själv och inse att det är viktigt att kunna stå på egna ben för att få allting runt om kring att fungera.
Detta reslulterar oftast i ett olyckligt förhållande pga att människor inte vågar.

Nu kan det hända att jag låter som en riktig bitterfitta men faktum är att detta är den bittra sanningen.

Ha en bra dag på er!!
Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0