Nu är det slut med det roliga

Nu är helgen över, imorgon jobb igen. Jag har räknat ut att jag bara har 80 420 timmar kvar att jobba tills jag går i pension. Tung siffra och framförallt en sotr andledning till varför man borde börja plugga snart igen. Mycket roligare och inte alls lika uttröttande.

Linda är och panikköper ngt speciellt naturgodis som hon blev sugen på, jag kokar soppa som vi ska äta i veckan. Massa goda rotfrukter och kött. Nu måste jag faktiskt gå och kolla till den eftersom det har visat sig att det börjar brinna när det bubblar över.

Återkommer.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Evelina jag blir jätteorolig när jag hör att du lagar mat, kan du inte göra saker i ugnen istället? Jag gillar inte gaslågan..Puss

2009-03-24 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0