Jag började gråta!!!

I fredags så hade vi lite avslutning här på jobbet för det var min sista vardag nrä alla är där (vi är bara 4 säljare på helgerna) så jag fixade tårta och hade lite fika.
Då kommer ingemar och Ullis fram med en stor bukett blommor och en Champagne, Ingemar håller ett litet tal (och jag lovar jag försökte verkligen hålla gråten tillbaka) men sen säger han: Jag vill att du ska veta att vi vill ha kvar dig här, jag har bivit lite av en far för dig och utökat min familj lite extra, Vi vill tacka för din tid här.........
Ja och ungefär där så brast det för mig jag är jäkligt blödig när det kommer till det här med farväl jag fixar inte riktigt det.

Ja ja nu sitter jag iallafall här på mitt kontor men min dator min häftapparat,pennor,telefoner och kolla igenom mina ordersedlar och har börjat inse att jag bara har 4 timmar kvar.
Faan vad gör jag jag älskar detta jobbet och alla som jobbar här, men nu får det bli såhär man måste ju prova men fyy faan vad det tar emot.
Jag ska ta med en jobbar skjorta hem så jag kan ligga och lukta på den (oj vad jag låter som ett psyko) men jag ska göra det iallafall.

Jag ska även lämna min tjänste bil idag, hur faan ska det gå nu ska jag helt plötsligt åka tåg som en annan tattare(ne jag bara skojar) men jag är så jäklar bortskämd med att köra överallt i förra lägenheten så åkte jag till affären (vi ska tillägga att det kortare tid att gå) jag kör hur mycket som helst, far fram och tillbaka genom Sverige kommer på på förmiddagen att äää jag kanske ska åka till Göterborg i kväll och sen bara drar man detkommer jag att sakna.
Bara att få sitta i bilen och dunka sin favoritlåtar och sjunga hur högt man vill och hur illa man vill.
Eller bara tänka på hur efftektiv man är när man kör bil när jag är på väg till jobbet så hinner jag både ringa alla dagens samtal smink mig samtidigt som jag kör (rekomenderas inte att prova hemma) göra ett dags schema och byta skor.

Och hur ska vi göra nu på sommarn nu kan vi inte lasta mig bil full av skit och sticka till Halmstad.
Ja ja såhär få det bli.........

Tack för mig //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0