Jag har hittat lösningen...

Jag har ju länge funderat på hur jag ska kunna spara pengar och har efter mycket om och men kommit fram till att jag måste ha ett mål.
Jag måste alltså veta vad jag sparar till och jag måste veta VAD det är jag sparar till.

NU VET JAG... inga mer skor,inga onödiga skinn jackor när jag redan har 10st, inga kläder och inget mer bjuda folk jag inte känner i baren nu vet jag vad jag vill ha... och det ska jag visa er..nedan kommer en bild..eller 2 för jag kan inte få nog.



Fyyy Faaan säger jag bara jag kan inte sluta titta han heter Sakis Rouvas och jag tror att jag ska försöka köpa honom, vad säger ni?? Hur länge behöver man spara tross??





Köpt kärlek är det bästa som lilla Ullis brukar säga.
Jag ska ge mig på ett försök iallafall.

Ha en bra dag //Linda


Kommentarer
Postat av: K

Urk! Han ser ju ut som Peter Andre, han man hade på väggen i femman. Var är de charmiga defekterna? Jag passar!

2009-03-03 @ 22:35:13
Postat av: Anonym

Nej Karlsson du haka upp dig på ansiktet, titta på kroppen istället det rä den man ska ha andvändning för=)

2009-03-04 @ 09:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0