Nära frispel på Baguette ställe i Växjö...

Hej och hopp!!

Idag när jag skulle beställa lunch så åkte jag till i11 för vid Citygross så har de öppnat ett baguette ställe som har kanon bra mat alltid färskt och bra, bara en liten parantes personalen är det absolut drygaset jag någonsin upplevt.
Idag när jag kom in så hade jag bestämmt mig för att äta lasagne och ställde mig i kön på typ 25 personer men jag tänkte äää detta går ganska fort så jag stod snällt kvar.
efter 40minuter så är jag nummer 3 i kön, när det är tjejen framför mig som ska beställa mat så frågar även hon efter lasagne(som sagt den är mycket god) varpå gubben i kassan säger men halv dryg skånsk, småländs dialekt: N..j..a.. duu veeet att det kan taaaaaa lååååångt tiiiiiiiiiiiiiiiid
Tjejen(lite lätt stressat och irriterad): okej varför???
Gubben i kassan: Deeet ääär nämliiiiigen såå att...(paus på 5 sek) lasagnen är nämligen sluuuuuuut..

Så jäklar dryg han var inte det minsta stressad eller verkade inte över huvudtaget märka att det va en kö på 25 personer som alla var nådigt irriterade på deras otroligt sega service.

Vad tråkigt det är när en sådan här sak gör att man inte vill komma tillbaka dit igen.
Vilken förändring det skulle bli om de kunde anställa en snabb och pigg tjej/kille dam/gumme vad som helst men inte en sådan dryg människa som är där nu plus dessa 2 tanter som hasade runt bakom utan att göra ett skit nytta det hade ju varit bätte om de hade kunna hjälpa till att ta order.

Ja ja hur som haver om de fortsätter så här så kommer de inte att ha en återkommande kund på de stället...
Over and out //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0