Nära gråten...

Idag när jag satt på mitt gamla jobb i lunch rummet med alla mina jobbarkompisar och dagens samtal (som alla är mycket insatta i ) handlar om könsorgan och dess hygien, ideer som tex automat tvätt som på en biltvätt där man står på ett rullband och blir först spolad med tvål sen avfettning, balsamerad och fönad och sist men inte minst en lätt lack försegling ideer kläcks en efter en.

Det är sådana här tiden som jag inser hur mycket jag kommer att sakna mitt gamla jobb, en sådan här samling härliga idioter kommer jag inte att hitta någon annan stans.
Jag trivs här som fisken i vattnet här och kommer förmodligen gråta en skvätt imorgon som är min sista vardag med alla här.
Jag har beställt tårter nu iallafall tills imorgon.

Kram på er//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0