Rosted

Någon som sett Rosted på femman? Ni som inte gjort det uppmanar jag att ta en titt. Var och tittade på inspelningen igår, mycket var riktigt roligt. Programmet går ut på att en panel, fem av våra bästa komiker, ska grilla en ofentligperson och helst på ett kul sätt då. Allt är tillåtet, inga gränser finns. Igår var det Pernilla Walgrens tur. Trots att jag visste det, hade jag lite svårt att skratta när de drev om att hon blivit misshandlad av Emilio och att hon har legat runt o har barn med flera olika män. Men mycket var skoj. Mest förvånad blev jag över att en viss Magnus inte riktigt höll måttet, absolut honom jag skrattade minst åt. Är ändå imponerad över att någon kan kalla sig komiker utan att dra ett enda skämt. Coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0