Röven där fram...

Idag här på jobbet så va det en tjej som var här inne som hade så stora bröst så det såg ut som att hon satt röven där fram... jag har ingen mot stora bröst men när man puchar upp dem så mycket så att det blir en enorm klyfta så ser det ut
som en stor röv fast på fel sida kroppen.




Här skulle man ju kunna gömma vad som helst.
riktigt såhär extremt var det kanske inte men inte lång ifrån, är det riktiga så grattis är det fejk så är jag inte det minsta avundsjuk.

Tack för mig //Linda

Kommentarer
Postat av: Rosengeranium (Parkettodlaren)

Gudars! Var hittade ni det där fotot! Mina meloner (obs - bokstavligen sockermeloner som jag odlar i kruka) kommer inte att bli hälften så stora...

2009-03-12 @ 20:19:19
URL: http://parkettodlaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0