Svar på tal!

Emma undrade vad som försigick på bild nummer två nedan, hon hade en teori som mynnade ut i ngn form av actionscen. Riktigt så spännande var det inte.

Situationen var som så att Linda skulle flytta, till detta behövde hon flyttkartonger. Linda hade även Gula Fanan (lägg väl märke till att den nu har fått en sådan kultstatus att den förtjänar att skrivas med stora bokstäver). Alla vi som åkt i denna bil vet att det handlar om ett mycket litet utrymme, speciellt om man ska dela det med ovikbara flyttkartonger. Linda hade således efter att ha gett mig X antal glas vin, stuvat in mig i baksätet på bilen och hoppats på att både jag och flyttkartongerna skulle överleva Lindas våldsamma körning från Teleborg till centrum. Allt gick bra men tilläggas ska att jag aldrig kom med ut, åkturen skärrade mig för mycket....=)

Hopp och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0