Todo

Igår mådde jag dåligt för att jag:

1. Inte hade min cykel hemma (den har stått utanför universitetet sen januari)
2. Tappade bort min hudlotion
3. Inte visste hur jag skulle få ner min cykel till Malmö
4. Är mystiskt allergisk mot någonting som gör att jag får utslag på axlarna.

Idag ska jag försöka åtgärda vissa av dess punkter genom att:

1. Hämta min cykel i stan och ta med den på bussen hem
2. Leta upp min hudlotion(har redan hittat den)
3. Köpa en reservhudlotion för att vara förberedd
4. Ringa SJ och fråga hur, var och när man kan få med sin cykel på deras tåg
5. Fortsätta smörja in mina axlar med kortison

Bussen går 9:52, så jag ska gå och förbereda mig.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0