Update från K

i flyttstök o ny lägenhet utan internet, är det tur att man har skrivglada medbloggare. Lägenheten vi lurat oss till är fin som ett slott (andra klassar den nog som standard/medel/helt okej, men vi som bott i ett fallfärdigt ruckel ser den med helt andra ögon) och vi kommer trivas som fiskar i vattnet.

Mitt krav på besökare har varit: ta absolut inte med någonting. Absolut ingenting alls! Det gick bra första dagen sen kom "farmor" (min fd svärmor) med en hel farm påskpyssel. Det var tuppar, kycklingar, getter, får och en och annan mus - och det bästa av allt: farmen var såklart i naturlig storlek också. Så nu har jag fått sprida ut påskpyntet i diverse hörn för att ens få plats med det. Tur att det bara är påsk en gång om året.

Eftersom jag inte har något nät o får sköta allt från biblan, kan det dröja ett tag till nästa gång. Men vi hörs.

Over/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0