Alla fem på samma ställe!

Nu sitter jag och stressar i mig dagens sista kopp kaffe (egentligen får jag inte dricka kaffe efter klockan åtta eftersom jag då¨får sömnsvårigheter och blir som en duracellkanin på ecstasy runt tiosnåret) Jag har ägnat dagen åt att söka jobb plus att jag hunnit med att arbeta lite åt mamma. Jag ska på en intervju imorgon, det är bara några få timmar men jag ser det som bättre än inget.

I går lyckades vi samlas alla tjejerna i ungefär en halvtimme, jag tror inte det har hänt på över ett år. Många samtalsämnen diskuterades bl.a, ofördelaktiga headerbilder, resor, div killar och såklart en massa smaskiga nyheter. Vi skulle träffas på Toftastrand eftersom Linda sa att de hande sconesbuffé. Sagt och gjort, synd bara att det visade sig att hon rört ihop dagarna och att söndagarna endast erbjöd Tårtbuffé. Detta gjorde ingen större skillnad, vi hade roligt, skrattade och njöt av varandras sällskap. Det var verkligen längesen.

Nu ska jag hetsa R och se om han vill gå ut på en kvällpromenad. Oddsen på att detta event kommer gå igenom är mycket höga och förmodligen kommer jag inte sticka näsan utanför dörren mer idag.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0