Jag har en stalker!!!

Igår när jag stod i butiken och jobbade så kom det in en kille och frågade efter en sko, som jag naturligtvis hade stenkoll på(som allt annat) så jag gick och hämtade den och gav den till killen då sa han att det va inte riktigt det kan ville utan ville fråga om han fick bjuda ut mig.

När jag säger att jag redan har en käreste(Danska och ljug) så STÄMPLADE han  sitt nummer på min arm innan jag han reagera(vilken idiot, stämpla är det nya kulspettspennan månne?)
När han efter en stund gick där ifrån så pustade jag ut för det första var han lite läskig och för den andra var han så kort så han gick mig knappt till tuttarna.

När han ca 10 min senare dyker upp men en ask choklad och en bukett blommor så ville jag nästan dra tll honom men service minded som man är så är det bara att bita ihop och hålla masken.

Ja ingen blev ju gladare än min sambo Evelina iallafall så nu har vi färska blommor på bordet=)


Nu ska jag sova godnatt!!!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0