Köpenhamn here we come!!!

Nu har jag och Evelina haft en underbar dag men mycket god fika,brunch och vin på balkongen men lite Thomas Ledin i bakrunden ja det är så man får tårar i ögonen men sant.. här kommer lite bilder på hur otroligt snygga vi faktiskt är.. varsågoda...


Evelina posar lite =)

Här kommer jag.. snygg väska va??

och inte tala om skorna =)
Det är så man får gåshud...

Igår så va jag och lilla syster(som var här igår och hälsade på) och shoppade mitt konto är nu mera 11.000 fattigare jag grät en skvätt över det igår för att jag hade sådan ångerst men sådant går snabbt över... om jag inte tänker på att jag hade kunnat åka till Thailand och tillbaka inkluderat hotell och mat för en månad för samma pengar.. ja ja

Nu ska vi ut och svira iallafall... bla träffa min nya kompis som livnära sig på att dansa(och nej hon är inte strippa hon dansar jazz och balett) så inatt blir det mycket drinkar och dans, jag lovar att återkomma imorgon..

Puss Puss //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0