Mobbing på alfapet.

Idag när jag i godan ro spelade ett parti alfapet på internet kom helt plötsligt fyra nya personer in (Emma, du vet den funktionen där man kan gå in och titta på andras matcher). Sen börjar de mobba tjejen jag spelar mot! Jag blir helt ställd, de säger massa fula saker, retar henne och frågar om hon är rädd. Efter en stund har jag återhämtat mig så pass att jag är beredd att sätta hårt mot hårt. Inleder med kommentaren:

-Det är bara personer med dåligt ordförråd som använder sig av svordomar.

Inser så fort jag skickat att detta inte lät så tufft som jag tänkte, därför fortsätter jag med:

-Himla moget och tufft att gå flera mot en.

Känner även här att jag inte riktigt får fram vilken kämpe jag verkligen är utan avslutar därför med:

-Stick nu tack!

Tur att man är artig in i det sista. Tyvärr försvann de inte utan förstörde min koncentration och hela spelet. Är detta inte skandal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0