Skejting på hög nivå

Är det någon som kommer ihåg min period som skejtare? Eller period är nog att ta i, ungefär en vecka är mer sanningsengligt. I alla fall skulle jag se om jag hade några skills kvar igår då LL's pojkvän hade en skejtboard. Det visade sig att så inte var fallet.





Om Ni undrar varför jag inte hade skor så var det alldelses för riskabelt med klackar så jag fick ta av mig dem.
Tidigare på dagen hade vi druckit öl.

Och provat kläder, just på denna bild hade vi spenderat nästan 40 minuter inne på Monki så Ni förstår min uttråkade min.

Sen drack vi vin och åt pizza hemma hos oss.


Vi kom fram till att när man ska äta med oss är det måttot 'ät eller bli utan' som gäller, Kan även ana detta av bilden som togs ungefär 3 minuter efter att vi tog första tuggan.

Nu ska jag med LL och Tomek hem till G. Sen kommer jag tillbaka på fredag lunch då Emma och M (får vi säga namnet nu eller är det fortfarande kidnappningsrisk?) kommer ner. Ska bli super!=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0