Världens finaste...

Helgen som gått va helt underbar mina finaste var här i Malmö och hälsade på.
Jag är ju inte fotogeniet i vårat gäng men måste nog trots allt säga att jag lyckade jäkligt bra så detta inlägget får helt enkelt bli ett bildspel, varsågoda..


Medans en annan jobbade och slet så var hela bunten i Köpenhamn och strosade och käkade gott men jag mötte upp dom sen var det öl i solen mmm inte alls illa=)



Snorre och K stod för underhållningen..








Meja(som har solbriller på sig) är den enda EVER som har fått vara i närheten av tobbes 2300kr glasögon..
Jag försökte komma underfull med hur hon bar sig åt men tror inte riktigt att jag grepade det..


På slappe söndagen så satte vi oss på Evelinas ekologiska cafe och åt frukost/lunch/fika.. mycket mysigt






Mycket nöjda med maten..



Men dagen efter var vi lite trötta och möra men inte Meja hon kom på klockan 05.20 på morgonen(natten) att hon ville gå upp.
Snälla som vi är så drog jag och K på oss kläderna och gick en runda med henne för inte inte väcka resten av husen..

Såhär fräsch var jag(NOT)


K var inte bättre...
Men Meja var mycket nöjd över att hon fått upp oss...Jag har redan planerat hur jag ska ge igen när hon blir 18 och vill sova till 13.00 på förmiddagen.. moha ha ha ha ..


Det här var iallafall våran mys helg i lite bilder, inte illa pinkat av en hobby fotograf med en kass mobilkamera ha??

Godnatt på er nu ska jag och Evelina sova, hon har klagat ca 20 min på att jag knappnar för hårt på tangenterna.... Puss och Godnatt...
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0